石垣島・沖縄の暮らし/ a life in Ishigaki island, Okinawa.

2018年に石垣島へ移住した私のブログ

石垣島のクリスマスケーキ事情

f:id:ISG:20211030125629j:image

https://www.anaintercontinental-ishigaki.jp/ja/christmas/

 

いや〜すっかりクリスマスシーズンに入りました〜

今年はどこのクリスマスケーキを食べようかな?

 

去年はエクラのケーキを食べました。

その前はANAホテルのケーキ。

 

先日新しいケーキ屋さんが石垣島にオープンしました。

bright sparks というお店です。

f:id:ISG:20211030125855j:image

ここのケーキもとってもおいしかったので

どこのケーキにしようかまだ決めかねています。

ワクワク。

 

Well, we're well into the Christmas season!
Which shop should I choose for Christmas cake this year?

Last year, I had a cake from Ekura.
Before that, I had a cake from ANA Hotel.

The other day, a new cake shop opened in Ishigaki Island.
It's called bright sparks.

The cakes here were also very delicious.
I still can't decide which cake I'm going to try.
I'm excited.